Ett gott skratt!

Publicerat 2011-05-05 16:04:38
Jag har gått och skrattat för mig själv idag av en historia som en av mina målarkompisar berättat. Hon är 75 år gammal och är en underbar människa.
.
Hon berättade att hon under en period gått på penicillin och fått besvär med sitt underliv. Hon fick en medicin som hon skulle pensla med och den skapade en start violett färg. När hon skulle på återbesök så ville hon göra sig extra fin och tog på sig sin bästa schal i violett.
.
När hon kom till doktorn utbrast han: Oj, du har verkligen matchat färgerna idag! Hahaha......underbara människa!

Blandat // 2 kommentarer




Annelie Esséus

Men gode guuuuud, så härligt!

Det här kommer jag skratta många gånger åt!

2011-05-05 17:56:03 http://dartanjang.blogspot.com
Anna

haha, vilken god gumma och doktorn verkar va skojfrisk han med...Krams




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!