Obehagligt!

Publicerat 2011-05-17 21:38:11
Jag har två nära personer som råkat ut för en av världens obehagligaste sjukdom, cancer. Det känns inte alls bra och jag tänker på dem dag som natt. Det är en läskig sjukdomen som går som en plåga genom vår släkt och den kryper närmare och närmare inpå oss som en parasit. FAN, FAN och åter igen FAN.
.
Jag sänder er all min kärlek!
PUSS, PUSS, PUSS

Blandat // 7 kommentarer




Anna

Ja, FAN för cancer. Fy vad jobbigt! Stor kram

Anna

Tack, kan inte annat än att hålla med om att hon är fin, min lilla tjejja. Absolut! Vad roligt! Vi får bestämma något datum nån dag framöver. En fotoserie på dig? Vilken utmaning! Ska bli så skoj! Kram.

Maria-Thérèse

FYYY fan! Att det måste finnas sån jävla skit!!!!! :(

Nu måste de hitta verklig bot en gång för alla - snart. Det måste vara bland det otäckaste man kan råka ut för.

2011-05-17 22:53:14 http://blog.afiori.com
Monika

Ja, FAN för cancer! Har turen att ingen i min familj eller några nära vänner har drabbats av det, men det är en vidrig sjukdom och så jävla orättvis! Kramar

2011-05-18 09:07:27 http://monnetankar.blogspot.com
Anonym

Tack lillasyster, jag tänker kämpa som Du gjorde. Förresten på fredag är det 50 år sedan Du var vår söta lilla tandlösa brudnäbb. Tiden går. Bitten och jag åker till Riga i morgon och kommer hem på fredag, vi skall bara vara, äta och dricka gott och tänka tillbaka.

2011-05-18 10:46:29
Anonym

Skrivfel, vi kommer hem lördag. PUSS och KRAM

2011-05-18 10:49:42
Johanna - Fotoblogg!

Det är verkligen en läskig sjukdom. Får hoppas att den är upptäckt i tid och att allt går bra!



Kram på dig!

2011-05-18 11:42:20 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!