Hemma igen!

Publicerat 2011-10-04 17:23:19
Hemma igen efter några underbara dagar i solen. Jag kan verkligen rekommentera er att ta en höstresa och fylla på med C och D vitamin inför kommande höstmånader. Jag kommer att berätta mer och lägga upp bilder när jag får lite mer tid! Vi blev vän med en familj från Belgien där sonen i familjen hade ett mycket intressant utseende för en fotogalning som mig. Vi får se om jag lyckades med några av bilderna. Solen var så stark att det var svårt men vi får se. Jag är beredd att åka till Belgien enbart för att få bra bilder på honom. Jag har nämligen fått erbjudande av konstföreningen på mitt jobb att göra en egen utställning under nästa höst både med målningar och fotografier. Mina foton kommer att beskriva olika gatumiljöer och porträtt.
.

Blandat // 2 kommentarer




Annelie Esséus

Men Gud vad kul! Lycka till!

Och jag kommer att vänta otåligt på bilderna på denna intressanta man!

2011-10-04 20:39:44 http://esseus.se
Mirre

välkommen hem, ser fram emot bilder



Men vad spännande med mannen =D

2011-10-04 22:39:58 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!