Livet är ganska hyfsat!

Publicerat 2011-10-10 18:48:39
Trots att jag inte har någon inspiration för att måla, fotografera eller blogga tycker jag att livet känns ganska hyfsat ändå. På fredag kommer en av mina älskade söner hem med flickvän och hälsar på. Vidare kommer jag att ha ett homeparty där jag har bjudit in 15 köpstarka kvinnor på söndag och i slutet av oktober ska jag till min hemstad Sundsvall på en klassträff. I början på november kommer en kär vän från Kiruna och hälsar på. Härligt! Vidare så fyller min äldsta son 30 år och jag har fått ihop logistiken med alla nära och kära för att ordna en härlig fest för honom. Antingen åker vi alla till Malmö eller så bjuder vi upp dem till Borlänge. Det ska bli fantastiskt kul. Inte nog med det så kommer Malmögänget hem till mig till jul! UNDERBART!
.
Jag träffade en av mina grannar som haft sitt ute för försäljning. De har fått huset sålt till ett bra pris. Det är förmodligen dax att dra igång försäljningen igen. Att få byta miljö skulle vara pricken över I:et för min del. Vi får se!
.
Imorgon åker jag till Stockholm för att jobba några dagar. Det ska bli riktigt trevligt!
.
Nej nu ska jag packa min väska och sätta mig och titta på en ny dansk däckare på tv4.
.
Kram på er alla!

Blandat // 2 kommentarer




Maria-Thérèse

Men det är inte tokigt alls när livet är hyfsat!

Jag ska också till Sthlm, tis-ons, men för att se Katarina Frostenson i morgon kväll.

2011-10-10 19:34:19 http://blog.afiori.com
Marie

Ohh låter hur härligt som helst, det är ju det bästa då livet är bättre bortom dataskärmen =D

2011-10-10 23:22:53 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!