Massor händer

Publicerat 2011-10-30 15:30:21
Skitbild!
...
Massor snurrar nu i mitt lilla ägg och jag vet inte vad jag ska ta för beslut. Som jag tidigare nämnt så är det två par som är intresserad av att köpa mitt hus. Inte nog med det så verkar de seriösa!!!!......vad men jag nu med det?.....JAG VET INTE OM JAG VILL SÄLJA JUST NU.....knepigt eller hur! Jag måste ta några dagar på mig att fundera.
.
Vidare så kan jag berätta att min vän Kerstin från Kiruna är på väg till mig med tåg och hon kommer att stanna en vecka. Det kommer att bli så trevlig samt att jag får lite liv i kajutan. Det är lätta att man bli lite passiv den här årstiden när alla runt omkring föredrar att stanna inomhus.
.
Igår fick jag besök av min granne Pia. Hon kom vid 17.00-tiden och vi satt och talade, åt räkmacka och snackade fram till kl 00.30. Tiden bara försvann och vi hade intressanta diskussioner och några flaskor vin gick åt. LIKE YOU PIA!
.
Nej, nu är det dax att se till att maten är klar innan yrhättan från Kiruna kommer....hahaha.

Blandat // 4 kommentarer




Monika

Hm. klurigt det där med huset, hoppas du kommer fram till något bra beslut som du inte ångrar. Vad gott det lät med räksmörgås och vin! Längtar lite efter att dricka vin med tjejkompisarna faktiskt. Redan! Hur ska det gå..? :-)

2011-10-31 15:17:37 http://monnetankar.blogspot.com
Marie

Men vad huvudbry du ska ha, men förstår att det måste tänkas på en el två ggr till



Vad kul att få besök så lång ifrån, förstår att ni kommer att ha massa att snacka om =D



kramar

2011-10-31 22:53:11 http://myflowergirl.blogg.se/
Annelie Esséus

Åh vilken härlig kväll/natt ni måste haft. Att sitta sådär och bara snacka över ett glas vin, finns det något bättre egentligen? Det händer alldeles för sällan bara nu för tiden.

2011-11-01 06:49:59 http://esseus.se
LissenTo

Trevlig granne,.svåra beslut att ta med huset

2011-11-01 22:37:03 http://lissento.blogg.



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!