En vacker höstdag!

Publicerat 2011-09-10 10:54:17
Nu är det lördagförmiddag och jag tycker att det är den bästa dagen i veckan. Tyvärr hade jag missat att stänga av mitt väckarur och den ringde kl 06.00. OK, det hade varit skönt att få sova en stund till men samtidigt fick jag mer tid till att ligga och slappa i sängen. Det är ofta den bästa stunden på dag att bara få ligga där och stirra i taket och tänka färdigt.
.
Solen skiner så vackert in genom mina fönster och solstrålarna lägger sig så vackert på mina glaspryla i fönsterna. OK, fönsterna är skitiga men vad gör det! Många av mina vänner har skrivit på Facebook att de ska ut i svampskogen men själv måste jag prioritera andra svampställen. Jag jobbar så mycket just nu och jag känner mig något stressad över att jag inte får den ro jag behöver för att vara kreativ. Jag skulle behöva plåta mer och komma igång med mina tavlor. Vidare har jag en stor hög med böcker som bara väntar på mig.
.
Vi får se hur den här dagen ter sig. Vi kanske hörs lite senare!
.
Kram

Blandat // 1 kommentarer




≡ Marie

Tackar tackar, ja de tär så skön känsla då man kan somna om minsann =D

2011-09-10 16:43:25 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!