På väg igen!

Publicerat 2011-09-15 08:38:49
Just nu sitter jag på tåget mot Sveriges huvudstad och har det ganska bra. Jag är fortfarande snorig men jag känner att det finns hopp om livet även i framtiden. Jag har träffat många trevliga kollegor och har suttit och lyssnat på ett gäng från SSAB Borlänge. Om ni inte tidigare lyssnat till Borlängedialekten så ta tillfället. Det är så brett och de låter så hejiga när det talar.
.
För en stund sedan fick jag ett sms från en vän. Jag bir lite brydd över vilken påverkan/inverkan jag har på min omgivning. Lyssna här:
.
"God morgon! Är helt slut:) jag drömde att du tvingade mig till att skura hela ditt hus, allt skulle vara skinande rent tills du kom hme från jobbet. Ha en bra dag! Kramar till dig!

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!