Bara med mig själv!

Publicerat 2012-01-07 13:55:14
☆☆☆
Dagen hittills har varit soft och fridfull. Tog en tur för att inhandla några praktiska saker såsom laddare till min Iphone. Passade även på att köpa några reaprodukter från Panduro inför nästa års jul. Jag brukar inte ha en sådan framförhållning och jag brukar heller inte med pyssel under julmånaden men nu är ambitionen att köpa presenter under året och allt eftersom göra fina inslagningar.
.
Just nu har jag gjort en paus från staffliet och sitter i soffan och förbereder mig inför skidskyttet på TV4. Jag är ett fan av att se skidskytte för jag tycker att det är en sport som är rafflande och anpassad för TV. Man vet aldrig hur det kommer att gå.

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Hehe till och med jag har kikat på skidskytte idag =D



Så vacker bild

2012-01-08 02:06:45 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!