Första veckan på det nya året!

Publicerat 2012-01-03 18:36:58
På eftermiddagen på nyårsafton samlades vid runt en eld och grillade korv, drack glüwine och Chokorom. Det är trevligt att kunna träffas en stund innan nyårsfesten för att bekanta oss med varandra och för att sedan åka hem och klä upp sig inför nyårsfirandet.
...
Bilden visar några av mina gäster!
...
Nyårsfirandet blev lyckad med god mat och massor av skratt. Jag kom i säng väldigt tidigt på nyårsdagen men det var det värt. Vid tolvslaget skickade vi upp ett antal thailänska lyktor som blev min höjdpunkt för kvällen.
.
Igår började det nya livet för mig med en promenad till och från jobbet och sedan blev det en timmes jympapass. Att röra på mig är definitivt inte ett nyårslöfte utan ett behov efter allt firande under december. Jag tror inte våra kroppar är skapade för all den mat vi vräker i oss på den korta tid det handlar om.
.
Om nio dagar kommer jag att åka utomlands på en fotoresa "by my self". Det ska bli så fantastiskt skönt att bara få vandra omkring och förhoppningsvis hitta bra motiv att plåta. Jag kommer att vara borta under ca 10 dagar och förflytta mig mellan olika platser. Det ska bli spännande.

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohh vad mysigt att åka å fotoresa, så härligt att kunna göra det sådär bara

2012-01-03 19:21:03 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!