Peace & Love är i stan!

Publicerat 2012-06-26 15:31:21
Idag startar musikfestivalen "peace & Love" här i Borlänge. Stan väntas bli invaderad av ca 50.000 gäster och det kommer att bli en stor och häftig fest. Jag bestämde mig för att ta en sväng förbi stan för att se om jag kunde hitta några intressanta motiv. Visst var det folk på stan men det märktes att alla inte kommit ännu men jag kommer att leta och fota under hela veckan.
.

.
Festivalens fotmode - GUMMISTÖVLAR
...

...
Jag svängde av via en bakgata och hittade de här två mysiga brudarna sittadens på ett elskåp. De hade kommit kvällen innan och fått vänta på sin tältplats i 6 timmar och kom isäng först vid 01.00. De var lite missnöjda men ändå vid gått mod. Naturligtvis frågade jag om jag fick ta den här bild och det ställde de välvilligt upp på. Mycket trevliga ungdomar.

Hjärtligt // 2 kommentarer




Marie - En småländsk dalkulla ♡

Min sambo ska dit på torsdag, jag hade gärna också hakat på, men vi har ej råd att gå båda som det är just nu, så han åker med kompisar, buhu, hade gärna också åkt

2012-06-26 22:08:02 http://myflowergirl.blogg.se/
Marie - En småländsk dalkulla ♡

Ska tillägga att han fyller år på torsdag, så tyckte han var mera värd att få göra ngt än mig =D

2012-06-26 22:08:38 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!