Himmel blå!

Publicerat 2012-05-28 20:24:44
...
Den här kvällen var så fantastisk blå. Det känns så overkligt men det var blått, blått och åter igen blått. Det var en riktigt rejält oväder på väg och himlen var som ett skådespel.
.
Jag är tillbaka i vardagen och det känns riktigt bra. Trots att jag bara har varit borta en vecka så känns det som en evighet. Det tog någon timme innan jag fick kontroll över vad som skulle göras men nu är jag på banan igen. Imorgon eftermiddag bär det av till Skåne igen för ett jobb och det ska bli trevligt. Dagarna kommer att bli intensiva men jag kommer åtminstone att kunna blicka ut över Öresundsförbindelsen och Malmö stad från våning 7. Att få låta blicken få vila mot en horisont är befriande. Jag riktigt längtar.
.

Foto // 2 kommentarer




Mirre

Ohhh så fint och skönt att komma in i vardagen igen

2012-05-28 22:23:31 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Hej på dig! Härligt att du verkar må bra och har haft en fin semester! Våra pojkar verkar blivit lite förkylda med hosta, men annars mår vi fint här med. Lovar att visa bild på segelduken o lösningen när vi väl fått det gjort. :-) underbar bild! Kram

2012-05-29 10:27:32 http://Monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!