En rolig grej....

Publicerat 2012-11-01 16:59:07
Det var många av mina kamrater som var intresserade av att veta varför jag skulle lämna Dalarna för Skåne. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att skoja till det genom att säga:
 
- Kära ni, jag ska gifta mig med en rik Dansk.....och han heter Mads Mikkelsen......men han vet inte om det ännu!
 
Sista dagen på arbetsplatsen i Borlänge bjöd jag på tårta och i samband med det höll mina vänner ett tal och överlämnade två gåvor. I ett av paketen låg en tavla med en bild på MADS......snacka om att det blev jubel och jag kunde inte låta bli att gratulera min kollegor till överraskningen. Nu står den på mitt nya skrivbord.
 

Blandat // 1 kommentarer




Marie en Småländsk Dalkulla

Haha så söt gåva =D, förresten dina söner bor i Skåne va?

2012-11-01 18:36:26 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!