Nu är det fredag!

Publicerat 2012-11-16 18:24:51
 
 
Nu är det äntligen fredagsmys och jag har krypit upp i soffan och sitter och tittar på min ljussamling på bordet. Det är lugnt och fridfullt och det lär bli X factor och ett glas rött vin. Imorgon förmiddag ska jag till Trelleborg för att träffa fotoklubben som jag blivit inbjuden till. Det ska bli spännande och jag hoppas att det kommer att finnas utrymme för dialog och inte bara ett hejlöst fotograferande i flock. Vi får se men jag är ganska säker på att det kommer att bli bra.
 
På söndag ska jag på Drop-in art och sedan till Skåne dansstudio för att titta på en dansgrupp från Danmark. Helgen kommer att gå i kulturens tecken.
 
Trevlig helg vill jag önska er alla!
 

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohhh sådana ljuslyktor har svärmor, de är superfina. Ha en toppenhelg nu rara du
kraaamar

2012-11-16 20:29:42 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!