Aktiv helg

Publicerat 2013-12-08 20:40:00
Nu är det söndagkväll och helgen har varit aktiv. Jag har i timmar suttit framför TV och tittat på skidor och skidskytte. Skacka om att känna sig pösig men spännande har det varit.
 
Under hösten har jag utvecklat min lägenhet och idag när jag tänkte köpa årets gran fick jag insikten om att det helt enkelt får plats. Jag bor i 62 kvadrat och allt har sin plats. Som ni kanske vet går det att vända allt till något positivt och jag har övertygat mig själv om att jag inte behöver någon för den bara barrar. Vi får se vad som händer!
 
 
Den här bilden vill jag ska påminna mig om när vi i februari varit i USA och besökte Red Wood som var fantastiskt. Några av träden hade en omkrets av 16 meter och det är stort. Mycket häftigt miljö.

Blandat // 2 kommentarer




Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2013-12-08 20:45:20 http://ohras.blogg.se/
anneli

Vilken härlig mystik i bilden, som ur en saga!

2013-12-10 07:42:44 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!