En hektisk tid!

Publicerat 2013-10-12 20:57:48
Pust....nu har det varit full rulle ett tag. Jag har haft besöka av yngsta sonen och hans vänner förra helgen och jag har haft bjudning av vänner. Det har varit så roligt och jag ser riktigt fram emot att få träffa alla igen.
 
Det värsta som hänt är att jag skruvat ihop tre byråer med totalt nio lådor i hela vevan. Inga problem men fy vad tråkigt. Mina lena, väna kontorshänder fick sig en omgång.
 
 
De här tre grabbarna, varav en är min son, brukade alltid, i samband men julen, hälsa på mig och de är så rara. Det är så kul att se att de fortfarande följer varandra trots att det gått 15 år. Kram på er mina gullefjun!
 
 
Det är de här vännerna som hälsade på mig förra lördagen. Jag bara älskar dem. Inga tråkigheter utan bara glädje och massor av dans. Det räcker att sätta på en "houselåt" på stereon så är alla uppe och dansar och det gillar jag.
 
 
Idag har jag träffa Björn och Rocky. De är så fantastiska tillsammans och jag blir så varm i hjärtat här jag ser och känner deras värme för varandra.
 

Blandat // 4 kommentarer




Lissen

Så mycket trevligheter, förstår din glädje.

Förutom den där byrån då ;-)

Ha en fin söndag. // Lissen

2013-10-13 11:16:08 http://lissento.blogg.se
Anonym

Så mycket i gotitpåsen du fått, samt så fint att de håller ihop kompisarna. Oh skruvat ihop så mycket, förstår du är trött i armar och ben då =D

2013-10-13 20:12:01
Marie

Så mycket i gotitpåsen du fått, samt så fint att de håller ihop kompisarna. Oh skruvat ihop så mycket, förstår du är trött i armar och ben då =D

2013-10-13 20:12:14 http://myflowergirl.blogg.se
Tess

VISSTE DU ATT DU DAGLIGEN ANDAS IN RUNT 1 LITER AV ANDRA FISAR..

Kika gärna in på min nu aktiva blogg , med nya dagliga uppdateringar! Här hittar du bland annat Humor , Kluriga gåtor , Inredning & Onödigt vetande Men så intressant!

2013-10-14 10:51:04 http://tessvonolsson.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!