Nu får det räcka!

Publicerat 2013-09-15 17:53:41
Nu har jag sedan den 16 augusti varit hängig i någon form. Allt började med att magen krånglade och är ganska säker på att det var något jag ätit som satte igång allt. Kände mig kass under en vecka och var jag bra i några dagar. Jag åt stark mat.....magen åt h....e i tre dagar. Åt sötsaker.......magen åt h....e i dagar osv. Jag har nog varit överkänslig och jag tror att det är någon form av magkatarr men samtidigt har jag inget som jag behövt oroa mig för. Något måste jag göra...kanske diet under några dagar.
 
I förra veckan åkte jag på en rejäl förkylning. Krigade på under veckan och igår började jag känna mig hyfsad. Naturligtvis kylde jag ned mig och har backat tillbaka till utgångsläget. Det sliter så på kropp och själ att vara hängig under en längre tid. Så fort jag blivit bra måste jag göra något för att stärka mitt immunförsvar. Nog om detta!
 
Under veckan fick jag en förhandstips om att jag förmodligen skulle representera arbetsgivaren vid ett internationellt möte i Bologna, Italien i november. YES JAG VILL..... vi får se vad som händer. Det är roligt att få göra några utlandsresor i jobbet igen. Det var några år sedan sist.... Jag har även fått föraning om att jag ska få nya utmanande arbetsuppgifter....YES YES YES
 
Här en bild på min svärdotter Marit. Visst är hon vacker!
 
 
 
 

Blandat // 4 kommentarer




Bildmagi

Kom igen Leeeena ....da,dum,da,dum tra-la-la !
:-)

2013-09-16 17:46:47 http://bildmagi.se
Åke

Bologna inte illa! Kul! Och lycka till med de nya arbetsuppgifterna :) Ut och lär världen, kom ihåg dina rötter från Vivsta ;)

2013-09-17 22:20:39 http://www.nacka144.se
Åke

Jo krya på dig också!

2013-09-17 22:21:06 http://www.nacka144.se
Monika

Oj, nu ser jag att du visst inte mår så bra! Hoppas magen ordnat till sig och att du får vara frisk! Kram o krya på dig!

2013-09-30 16:16:39 http://monnetankar.blogspot.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!