Nu händer det....

Publicerat 2014-08-31 11:46:56
Kommande fredag får jag förmånen att åka till Detroit på en konferens genom jobbet. Jag tycker att det ska bli så spännande och intressant. Nua frågor och nya spännande månniskor från hela världen.
 
Jag kommer också att passa på och titta mig omkring. Jag kan lova er att jag kommer att gå omkring med händerna i byxfickorna och bara titta och njuta. Det enda som kommer att hända är att jag kanske tar upp min mobil och tar ett kort, vem vet.
 
Detroit är en stad med en historia av att ha gått i konkurs och lyckat ta sig över vattenytan. Det ska finnas massor av streetkonst som jag gillar. Det handlar inte bara om nedkladdade väggar utan om enkla installationer i statsmiljön. Jag ska bara njuta.
 
Ännu en ful bild men den beskriver min vardag. VERKSAMHETSPLANERING
 
 

Blandat // 2 kommentarer




Bildmagi

Spännande. Hoppas du får en rolig och upplyftande resa

2014-08-31 11:52:45 http://bildmagi.se
anneli

Så spännande att ha en sån resa framför sig! Lycka till Lena! Och jag tycker gott att du kan fota ordentligt! Så vi också får se! ♥

2014-08-31 15:05:24 http://esseus.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!