Ett uttryck av många

Publicerat 2014-11-12 12:06:49

På den hör bilden sitter jag tillsammans med min vän Anneli Esseus på bistron Royal i Malmö. Miljön är magisk och Anneli far omkring och plåtar. Själv sitter jag försjunken i min känsla och iakttar vad som händer runtomkring.

Anneli sätter sig och riktar kameran mot mig. Jag väcks upp ur min dvala och paniken börjar närma sig. Jag bestämmer mig för att måsta börja gilla läget. Jag tittar djupt in i kameran och försöker tänka mig in i ett senario. Pang, där satt den.

Vi äter vår goda råbiff och chokladig efterrätt - pang - Anneli är uppe på benen igen med sin kamera. Om ni visste vad jag saknar den energi hon har.

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Fin du är och tack rara för raderna hos mig

Kraaam <3

2014-11-17 20:18:53 http://myflowergirl.blogg.se
anneli

Attans du Lena, idag har jag ingen energi alls.........
Sa tom nej till en fest igår, fattar du?! ;)

2014-12-02 15:47:18 http://esseus.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!