Idag har jag mött.....

Publicerat 2015-01-02 13:14:20
.....stormen Svea. Det var ett kraftfullt möte som krävde både koncentration och styrka.

Jag har skapat en rutin att när det kommer ett nytt avsnitt från en podd tar jag en lång promenad där podden ger mig en ytterligare dimension. Jag får en lång promenad i sällskap av en intressant berättelse.

Min tanke idag var att lyssna igenom två poddar som skulle innebära två timmars promenad. Men icke sa Nicke. Vinden och regnet var så pass intensiv att det var svårt att höra ljudet i mina hörlurar och att vinden skapade ett så pass kraftigt motstånd att jag fick böja kroppen som en ostkrok för att jag överhuvudtaget kunna ta mig fram. Samtidigt kändes det riktigt fräscht och skönt när jag äntligen kom hem. 

Nu handlar det bara om att jag ska belöna mig själv genom att sträcka ut min långa lekamen i soffan och fortsätta läsa min bok.

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!