Inspiration

Publicerat 2009-12-05 12:46:24
På vägen mellan bilen och Apoteket passade jag på att titta in i två butiker. Det fanns saker jag så gärna ville ha men orken fanns inte till hands! Jag skall försöka ge er lite inspiration.
---
Marinas hemtextil
Slaggatan - Falun
---
Den här kronan tror jag skulle passa i många hem. Den påminner om en Bergsmanskrona som är en tradition som är väl bekant i Dalarna.
---
Ljusstaken mitt i bilden är mycket vacker och användbar året om. I det här utförandet anpassad för julen och resten av året går det att sätt värmeljus i ljushållarna.
---
Harry´s Hardware
Slaggatan - Falun
Marie Rickfors känd som fd fotomodell och tidigare gift men min stora idol Mikael Rickfors!
---

Det märks att hon är van vid att agera framför kameran.

Här nedan några bilder från hennes butik
Harry´s Hardware



Otroligt vacker ljusstake! VILL HA!

---



Den här lampan skulle passa i mitt trapphus!

---




Kjolen kom inte riktigt till sin rätt på den här bilden men den var supersnygg! VILL HA!

---

Inspiration // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!