Väntar gäster från Norrtälje

Publicerat 2010-08-27 20:29:08
I kväll får vi besök av vänner från Norrtälje och det ska bli riktigt trevligt. De kommer att stanna över helgen och vi ska ägna lite tid till att visa dem Dalarna i morgon. Det blir nog att vi åker till Djura som är en riktig pärla med allt vad Dalarna har att erbjuda. Naturligtvis kommer jag att ta med mig kameran och försöka ta några riktigt fina bilder från den miljön. Hoppas det bara inte regnar.
.
I morgon kväll kommer vi att äta en riktigt trevlig middag på på krogen. Grabbarna tippar varje vecka på stryktipset och vinsten brukar vi passa på att äta av när vi träffas. Mycket trevligt tycker jag.
.
Jag har gjort två trevliga investeringar idag. En underbar plastmatta med Dalahästar på och en ugnsfast form med en lite annorlunda utseende. Det är kul att skaffa lite nytt till hemmet.
.
Ikväll kommer jag att bjuda på den laxpudding som Ernst visade i sitt program i veckan. Det ska bli spännande att få testa något nytt.
...
...
...
En interiörbild från mitt hem!

Foto // 2 kommentarer




Mirre fotande hundtoka

Fint ni har det hemma, fina stuff. Ohh vad trevlig helg ni ska ha. Så gör min sambo och en kompis med, de tippar. Det de vinner sedan sparar vi och går ut och äter julbord sedan =D



Kramar

2010-08-27 21:57:28 http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre fotande hundtoka

Du har en award hos mig ;)

2010-08-28 11:34:23 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!