Nu börjar det hända något.....

Publicerat 2010-01-29 15:52:23
...... som intresserar mig. Jag har hittat ett nytt klädmärke "Desigual". Häftiga kläder som påverkar mig genom sina starka färger och modiga mönster. Det är en påminnelse av 60-talet "Flower Power". Welcome! Må erkänna att jag har lust att åka direkt till en tygaffär och köpa massor med tyger!

Desigual är ett varumärke som härstammar från Barcelona och grundades år 1984 av den nytänkande schweiziske designern Thomas Meyer.
Vill ha!
Kläderna ger glädje!

Blandat // 1 kommentarer




annso

sv; tack! =) det ska jag absolut ordna. är bara rädd att någon ska ta kameran ifrån mig. men det är bara att vara rädd om den så ska dte förmodligne inte ske. Tar nog med mig kameran nästa vecka =)



Är det du och pappsen som ska till idre?

2010-01-29 17:23:38 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!