En till blogg

Publicerat 2010-07-28 19:18:07
Nu har jag suttit i ungefär två timmar för att försöka skapa mig en till blogg. Jag har försökt få hjälp med att justera min design i den här bloggen utan att få hjälp. Därför har jag beslutat mig för att skaffa mig en till blogg som ska bli en fotoblogg. Jag hoppas att en av mina favoritbloggare kan hjälpa mig med vissa justeringar. Jag vore så tacksam :-D Naturligtvis kommer jag att fortsätta med mina vardagliga inlägg på den här bloggen men den nya bloggen kommer att ha större fokus på fotografier och bildbehandling. Jag kommer att försöka lägga länkar emellan de båda bloggarna.
.
Just nu sitter jag i min trädgård med datorn i mitt knä. Det är varm och skön och ingen sol som stör bildskärmen. Mr Buddha jobbar och jag hoppas han kommer hem snart för en gemensam middag:-)
...

Foto // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!