Solen bränner på vår hud

Publicerat 2010-05-21 10:35:13
Hej alla vänner! Nu har jag äntligen fått ta på ett trådlöst internet och kan berätta lite om första dag här på Samos. Vädret har varit underbart och vi har badat och ätit gott. Mr Buddha har bränt sig överallt och fått skavsår i jumsken varför han, igår kväll, fått bära en av min badklänningar. Jag förbjöd honom att visa sig utanför dörren men en uppenbarelse var han i vilket fall. Vidare har hans hår blivit lockigt av allt saltvatten. Varje gång jag tittar på honom kan jag inte låta bli att sjunga: "Buddha har sovit med papeljotter i natt" lalalal.....
.
På planet ner fick jag plats bredvid ett par där jag så väl kände igen deras dialekt. Det lät så bekant och vi började samtala. Efter en kvart fick mannen (Anders) och jag klart för oss att vi för 20 år sedan arbetade tillsammans. Det var en aha upplevelse. Vi båda hade förändrats som gjorde att det tog tid för oss att hitta rätt. Jag tyckte att det var jätteroligt. Här nedan en bild på våra pånytt vunna vänner!
.
I morgon ska vi åka runt ön och titta lite närmare på vad den har att erbjuda. Jag åkerkommer på söndag!
.
Kram
...
...

Blandat // 3 kommentarer




annsoo

åh, vad härligt!!! :)

2010-05-21 13:58:26 http://kiingwood.blogg.se/
Mirre

Ohh vad underbart =D. Låter ju som heltoppen =D. Jättefina bilder =D

kramkram

2010-05-21 22:28:51 http://myflowergirl.blogg.se/
Bella

Jag bara älskar din kamera :)

2010-06-02 14:15:27 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!