Nynäshamn

Publicerat 2010-09-20 18:25:06
De närmaste tre dagarna är jag på konferens i Nynäshamn med min arbetsplats. Resan började redan kl 05.00 varför jag, just nu, känner mig ganska mör. Kl 20.00 stundar en härlig middag och sedan lär jag stupa i säng. Hotellet har en spännande inredning med olika musikstilar som tema. När jag skulle ladda upp bilderna i datorn tog batteriet i kameran slut men jag hoppas kunna lägga in några fina bilder senare i kväll.
...
Det här motivet har jag hämtat från Falun. Det är en gammal fastighet som speglar sig i Faluån. Vad bilden visar så har förmodligen tv 4 ett kontor i fastigheten. Tråkigt men så ser verkligheten ut.

Foto // 1 kommentarer




Mirre fotande hundtoka

Ohh tackar, hoppas att du har en trevlig kväll nu

Kramar

2010-09-20 20:47:10 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!