Ray......

Publicerat 2011-04-29 17:38:20
.....Ban är min belöning. De är så snygga och jag är supernöjd. Naturligtvis måste jag bara ta på mig dem redan i butiken och det som överraskade mig var att jag inte märkte av att jag hade dem på mig trots att jag gick inomhus. Otroligt bra kvalité och jag måste se till att inte förlägga dem. YES!
.
.
Det var ett pyssel för mig att få till den här bilden. Hur jag än bar mig åt så kom jag med i  spegelglaset. Ni kanske ser min fot i det högra glaset. Jag får stå ut med det.
.
Som jag nämnt tidigare ska jag ut på en fotorunda tidigt i morgon bitti och vi får se om P-O kanske kan ta några bra bilder på mig där vi kan få in ett häftigt motiv i spegelglaset♥. Jag kommer också att träffa Anja →här som har lovat att lära mig lite mer av Photoshop möjligheter, som höjer kvalitén på mina bilder. Hon har en otrolig förmåga att ta porträtt och bearbeta sina bilder. Det är alltid roligt att få träffa bloggkollegor. Vi ses Anja!
.
Idag har jag haft en dialog med min chef om min arbetsbelastning. Jag uppskattar verkligen mitt jobb men den senaste tiden har det blivit lite väl mycket och jag han känt att min hjärna kokar. Nu har jag fått en avlastning och hoppas att jag kommer att fungera bättre. Nu är det helg och jag ska bara ägna mig åt att plåta och försöka mysa i den varma solen.
.
Ha nu en trevlig kväll!
Kram ♥

Foto // 5 kommentarer




Lissen

Hoppas du verkligen får mysa och koppla av i helgen Lena.

Ha så kul på fotorundan.



Fin bild på dina nya glasögon.



Kram

2011-04-29 21:37:59 http://lissento.blogg.se/
Annelie

Nej, jag tror inte det är nån kändis på min bild, inte vad jag vet i alla fall!

Kul att gå på fotorunda, och att träffa bloggvänner, vilken härlig dag det blir, man blir nästan lite avis faktiskt!

2011-04-30 06:48:18 http://dartanjang.blogspot
catja

Väldigt snygga och coola brillor. Gillade bilden också. Du kan ju rätt så enkelt klona bort dig genom att använda 'clone stamp tool'. Kopiera en annan bit av glaset som du inte finns med på. Gärna så nära dig som möjligt på bilden. Sedan klistrar du över detta/dig själv och - vips- ingen Rollis på glaset.

Många bra tips för photoshop finns på youtube om du vill ha hjälp. Här fann jag ett bra exempel på just clone tool. -->

http://www.youtube.com/watch?v=WcJbN8CA49c



Vill önska dig en härlig Valborg.



kram

2011-04-30 19:57:15 http://bjermo.se
Johanna - Fotoblogg!

Fin bild på snygga brillor! Blir ju snyggt i sommar. :)



Ha en skön söndag! Kram!

2011-05-01 09:43:48 http://lionfish.blogg.se/
Maria H

Snygga solbrillor, var rädd om dem! Bra att du har få lite mindre arbetsuppgifter, du är ingen robot!



Kram

2011-05-01 10:28:42



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!