Juldagen 2011

Publicerat 2011-12-25 12:17:26




...
Nu är det juldagen 2011 och allt är lugnt och fridfullt här hemma. Ungdomaran strosar omkring och plockar i sina saker och jag sitter vid min dator och kikar in hos mina bloggvänner. Solen skiner och allt är så fantastiskt vacker.
.
Igår efter Kalle Anka och julmiddagen satt vi tillsammans i 4-5 timmar och spelade TP. Trots att det tog tid att kora en vinnare så tycker jag att det är bildande och läckert när vi gemensamt kan komma fram till det rätta svaret trots att vi inte hade en aning inledningsvis.
.
Jag har lagt några bilder från gårdagen och de är inte de skarpaste men jag gillar dem ändå.

Foto // 1 kommentarer




LissenTo

Väldigt bra när man kan hjälpas åt, till ett gemensamt svar. Alla känner en gemensam smarthet :-)

2011-12-26 17:35:01 http://lissento.blogg.



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!