Talludden!

Publicerat 2011-06-04 00:03:10
.
En dag som denna, med ett underbart väder, och en sol som smeker kroppen med dess strålar kunde det inte bli bättre. Att få besöka en plats här på jorden, som betyder en hel del för mig. Talludden.....en liten udde som ligger i anslutning till Ornässtugan, Borlänge. Jag har många positiva minnen från platsen, som verkligen får mig att känna frid. Det bärande skälet till att jag besökte platsen just i dag var att letade stenar till min installation, som jag visat i ett tidigare inlägg. Det starkaste känslan är den stund jag fick för eftertanke och den värme som platsen gav mig!
.

Foto // 3 kommentarer




Marie - En sprallboll

ohh ser jättefint ut =D, verkligen.



Ja det är ju allt så ;=)

kramar

2011-06-04 11:04:36 http://myflowergirl.blogg.se/
Anna

så mysigt ser det ut! Ha en skön lördag vännen. Själv är jag lite nervös inför fotograferingen i dag, eller snarare det soliga vädret gör mig nervös. blir svårt att få till bra bilder, finns inte mycket skugga där, men men, ska göra mitt bästa. Krams

Nöjesportalen

nojesportalen.blogg.se

2011-06-04 12:17:15



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!