Några bilder från sommaren!

Publicerat 2012-08-08 21:00:23
...
Nu är sommaren definitivt över för min del. De stunder jag kan sitta ute kommer kalla vindar som påminner om hösten. Kvällarna är mörka och stearinljusen är tända. Sommaren har varit trist men jag tycker ändå att jag haft en bra sommar. Midsommaren tillbringade jag på Eckerö på Åland, jag har varit på en fototurné i Hälsingland och haft en fotoutställning på Klockargården i Tällberg. Det som oroar mig är hur jag kommer att känna under hösten. En läkare beskrev vårt behov av D-vitamin 3 som är den vitamin som vi får från solen och som lagras i våra kroppeni en månad. Fortsätter det här trista vädret finns en risk för att kroppen kommer att vara tömd på energi och kraft. Det gäller att tänka till och se till att man tar dagliga promenader när solen tittar fram.


Blandat // 1 kommentarer




Marie - Småländsk dalkulla

jag känner lite lika, man tänker tillbaka på sommaren som så dålig för vädret, men jag tycker ändå att det varit bra sommar för mig



Fina bilder

kramar

2012-08-08 22:25:05 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!