Börja röra på rumpan!

Publicerat 2012-02-16 20:10:03
Hej alla läsare!
.
Jag har den senaste tiden varit dålig på att uppdatera min blogg och det har sina rutiga skäl. Jag har helt enkelt för mycket att göra och orken/inspirationen har helt enkelt inte funnits där. Imorgon är det fredag och jag ser verkligen fram emot helgen. Jag har bestämt mig för att bara vara och försöka ta hand om kropp och själ.
++++ att jag kommer att ägna lite tid åt att följa vintersporterna via vinterstudion på TV. Jag är lite nördig i det avseendet och jag känner att jag kan kopplar av när jag sitter där i soffa och jäser.
.
Jag vet inte om jag berättat det tidigare men jag har blivit tillfrågad om jag vill börja som gympaledare inom Friskis & Svettis igen. Tidigare hade jag tuffare pass såsom Ki-Box men jag har bestämt mig för att gå in på en lägre basnivå.  Den målgruppen motionärer är helt fantastiska. De är tacksammma för allt man bjuder dem på och jag har lovat mig själv att ge allt av mig själv. Jag är en levande person och ska försöka förmedla den känsla till mina motionärer. Det är faktiskt riktigt kul att röra sig till musik. Vad jag kan förstå kommer jag inte att köra igång förrän till hösten men jag behöver nog den tiden på mig för att komma i form. Ett annat skäl till mitt beslut om basnivå var jag fått insikten om att jag inte längre är någon ungdom. Det kräver sin man att hålla sig i form för tuffare nivåer. Vidare må jag erkänna att jag har blivit lite latare med åren eller.....smartare!!!!.
.
Nej ni, kär vänner, nu ska jag lägga mig och läsa en stund och jag hoppas att jag kan somna i tid ikväll. När jag har för mycket på jobbet, eller går in i nya projekt, har jag tendesen att låta hjärnan fokusera och jobba dygnet runt. Det medför att jag sover dåligt under ca tre dygn men sedan brukar det lätta. Jag har precis passerat en sådan period och känner att jag behöver få vila igen mig.
.
Kram till er alla!

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Vad roligt att få hålla i ett eget pass, skulle jag tycka var kul =D

2012-02-16 21:17:56 http://myflowergirl.blogg.se/
Lena

Va kul att du gör comeback, ser fram emot att få gympa med dig igen

2012-02-19 18:12:01



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!