När jag var ung....

Publicerat 2012-02-27 17:58:58
....lovade jag mig själv att ALDRIG hasa fram med fötterna när det är halt ute. Det är ett tecken på ålderdom, tyckte jag då, och nu hasar jag fram. Idag har det varit superhalt och ovanpå det ett lager pudersnö. Som sagt har jag hasat fram och åter från bilden och till mitt kontor. Naturligtvis halkade jag när jag kom fram till bilen och hamnade under bilden. Inte nog med det så fastnade jag i en spretig häck. J...lar vad jag slog mig på svanskotan. Allt gick bra och kom tillbaka.
.
När jag parkerat bilden, efter att ha varit och handlat, hasade jag mig fram och ...vops.....så låg jag på rygg igen. Minst fyra ägg gick i krasch.

Blandat // 2 kommentarer




Marie

ja hualigen, man får ont i ryggen av att man spänner sig så

2012-02-27 21:11:37 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

Jag har ju fått morsans halkskydd till skorna... :D

2012-03-07 08:50:28 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!