Nu är det semester!

Publicerat 2012-06-25 15:41:20
Jag har haft det så underbart i midsommar tillsammans med kära vänner. Vädret var så perfekt som det bara kan vara en midsommarafton.


...
Nu har min semester startat och det är ett riktigt höstväder här i Dalarna. Normalt brukar vädret vara lysande, för just den här veckan startar musikfestivalen "Peace&Love", och den brukar vara en höjdare. Men, vad gör man åt vädergudarna?
.
Idag har jag i stort sett inte gjort någonting. Jag har gjort några ansatser till att gå ut men vänt i dörren. Jag frågade mig själv " Varför, varför gå ut i det här regnvädret". Nej, det gäller att passa på att vila när man får tillfälle. Vad har jag då gjort? Jo,  jag har legat här på soffan och bara funderat. Det känns, riktigt, riktigt bra.
.
Nu hoppas jag att vädret kommer att lätta till i morgon för min tanke är att ta mig ut på stan för att försöka fånga några fantastiska festivaldeltagare på bild, som ska ligga till grund för min kommande fotoutställning.

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohh så härligt att gå på semester. Hoppas att du får bättre väder och så härliga bilder



Näee inte jag som gjort den designen, det är en gratismall man får om man har pro =D, det är ju mina bilder i headern jg bytt ut då såklart

kraam

2012-06-25 19:45:45 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!