Yiiiiippppiiiiiiii

Publicerat 2012-11-02 17:24:14
Idag....idag har jag haft en underbar eftermiddag. Kl. 13.00 hade jag en tid hos frissan för att slinga och klippa mitt hår. Jag möttes av en en kille i receptionen med ett stylat hår som stod rakt upp och han var charmig, charmig...ni kanske förstår. Jag blev hänvisad en trappa upp och blev mottagen av min nya frisör Roxanna. 
 
Mycket bra service och proffsigt bemötande. Vi blev överens och hon startade sitt jobb....efter någon halvtimme frågade hon mig: - vill du ha ett glas vi eller tycker du att det är för tidigt. Naturligtvis ville jag det. Salta pinnar och ett glas vin kändes helt rätt....mmm..... Jag bara njuter när något jobbar med mitt hår. Ögon vill liksom bara stänga sig...
 
...det kändes så otroligt lyxig och jag fick känslan av att inte lämna stället på ett tag. Efter det blev jag hänvisad till ett rum för tvätt av håret. Rummet var mörklagd och soft musik strömmade in i rummet. I sköljen hade de massagestolar.....då somnade jag....det gick inte att hålla mig vaken.....vänner jag kommer att återvända dit...många, många gånger.
 
Trevlig helg vänner!

Blandat // 1 kommentarer




Marie en Småländsk Dalkulla

Men så trevligt och få den frågan, det är som min frissa som så gärna vill att jag tar med mig Bellman =D

2012-11-02 19:48:49 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!