En lång härlig promenad

Publicerat 2012-10-31 19:55:12
 
Nu börjar komma i ordning i mitt nya hem och det känns riktigt bra. Hade en farhåga om att den skulle vara för liten för mina behov men jag tycker det är riktigt ok. När jag riktigt kommit iordning ska jag göra ett "hemma hos" repotage och ge er en liten inblick i min nya miljö.
 
När jag lämnade Borlänge var det snöstorm och när jag kom hit ner upplevde jag känslan av vår. Rosorna blommar, människor sitter ute på caféer och fikar och allt känns underbart. Jag vet att vintern inte är den mest behagliga här i Skåne men jag när norrländska och har förmåga att klä mig rätt. Vi får se hur det kommer att bli.
 
Bilderna nedan är några av dem jag tog under min promenad tidigare idag.
 
 
 
Underbar vy!
 
 
En detalj från trätrallen!
 

 
 
Vatten!
 

 
Torson här den ståtligt står vänd mot solen och rosor som fortfarande blommar!

Blandat // 1 kommentarer




Marie en Småländsk Dalkulla

Ohh så härliga fina kort, härligt att du är igång igen för att blogga, fortsätt =D

Näee inte haft några problem med att det inte publiceras??
kraam

2012-10-31 20:10:10 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!