En vandring i solen!

Publicerat 2013-04-21 10:23:54
Att ni inte mött mig här på bloggen på ett tag beror på att jag har haft så mycket annat för mig och inte haft "tid" att blogga. Jag har prioriterat att vara ute i solen och deltagit i olika aktiviteter. Jag kanske talar emot mig själv för jag borde egentligen finnas massor att berätta.
 
Min målarkurs har äntligen startat och det är så underbart. Lite trevande är det allt men jag tar mig framåt. Vidare har jag haft massor av gäster i mitt hem och varit på krogen en del. Om ni kommer till Malmö måste ni bara besöka restaurangen Bastard. Underbar mat!
 
 
 
 
 
 

Blandat // 1 kommentarer




Åke

Vackert sjömotiv :) Påminner lite om Draghällan...

2013-04-22 06:57:53 http://nacka144.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!