Macro

Publicerat 2013-04-06 18:39:35
Idag var jag som vanligt till Trelleborg för att besöka fotoklubben och mina vänner. En av medlemmarna hade set på Facebook att Fotointresserade Skåne hade arrangerat en fotosession i ...arp. I skrivande stund kom jag inte ihåg namnet på platsen. Alla platser här i Skåne slutar på ...arp och jag kan inte hålla isär alla. Kom nu  ihåg att jag är en gammal lady.
 
Hur som helst så satte vi oss i bilarna och åkte mot ...arp. Dagens tema var macro och det innebär att går väldigt, väldigt när objektet och plåtar. Det hade samlats minst ett 15 tals amatörfotografer och alla låg och kravlade efter marken. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att ta några bilder på några av fotograferna.
 
 
 
Jag kom ihåg ett tillfälle, när jag ser dessa bilder, då en man sa till mig: "Lena, om du vill se det som är riktigt, riktigt litet, måste du gå nära nära". Det är svår att återge men mannen var biolog och såg ut som en gummigubbe. Jag kände honom inte så väl men var uppmärksam på vad han hade att säga. När han sa mitt namn, höll jag andan, lyssnade intensivt och sedan kom den här kommentaren enligt ovan. Jag fick mig ett riktigt gott skratt.

Blandat // 3 kommentarer




M-T

Haha :D

2013-04-06 21:30:28 http://www.afiori.com
Marie

Hehe ;)

Samt så trevligt

2013-04-07 11:39:08 http://myflowergirl.blogg.se
Bildmagi

Underbara bilder på de krypande fotograferna.
Igenkänningsfaktor :-)

2013-04-10 07:14:57 http://bildmagi.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!