Underbar helg!

Publicerat 2013-08-02 15:55:43
Nu har det gått en vecka på jobbet och det har gått riktigt bra men nu är det helg och allt kommer bara att bli bättre. Jag ska om en stund hämta min bästa vän Päivi som kommer med flyget från Arlanda. Vädret i helgen kommer att bli superbra så det bara att njuta.
 
Vi kommer förmodligen att ligga på Vanna Beach i Västra hamnen och bara sola och prata av oss. Jag har fått en inbjudan till en konstuställning imorgon så vi får väl se hur vi prioriterar. Vidare kommer Mr Ingrosso (från Swedish hous maffia) att spela i Malmö och det också vara ett alternativ. Allt hänger på hur varmt det blir!
 
 

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Tack så mycket =D

Samt skönt att det flyter på =D
kramar

2013-08-03 15:50:17 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!