Vanna Beach - Västra Hamnen 2013

Publicerat 2013-08-10 15:32:27
Stavros - Mr Henriksson - Fru Henriksson - K Sour - G Sour
 
Alla bilder i den här serien har jag fått i uppdrag att ta för att skapa ett minne från badsäsongen 2013. Sommaren har varit fantastisk i Skåne och mina grekiska vänner har ansvarat för serveringen på Vanna Beach och det har jag verkligen uppskattat. Bra service och god vänskap. Herr och Fru Henriksson, som är bosatta i området har även blivit goda vänner till mig!
 
 
 
Kiki är den som arbetade hårdast i personalgruppen. Hon kom till serveringen vid 10.00 och slutade någon gång efter midnatt. Ändå var hon alltid glad och pigg när hon kom till jobbet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!