Åh.....

Publicerat 2013-01-02 15:42:07
.....äntligen ett nytt år! Så känner jag varje år vid den här tiden. Alla bestyr är över och det är så härligt att komma in i vardagen igen. Jag har varit långledig och återhämtat mig rejält och allt känns bara bra. 
 
Jag börjar få rutiner i mitt nya liv och en del i detta är att jag hittat mitt favorit café som jag försöker besöka varje dag om tid finns. Jag har blivit bekant med ägarna och det finns stamkunder som jag börjar få en lagom kontakt med. Jag bara älskar att få möta nya människor från olika miljöer som berikar. NICE!
 
Vidare kommer min agenda för året att bli spännande och rolig. Som jag tidigare nämnt ska jag åka till San José och hälsa på Pelle och Marit, till påsk kommer mina vänner från Arvika på besök, i juni åker jag på tjejresa till solen men två av mina bästa vänner som tillika är fd cirkusartister. Snacka om att jag kommer att ta fina bilder på dem. Till midsommar är jag bjuden till Åland. YES..... Där emellan har jag planer på att besöka Paris och Prag.
 
Min julklapp från Björn och Rocky är ett besök på Lousiana där de bl.a. ställer ut Andy Warhols samlade verk. Senare under året har även Yoko Ono utställning där och den kommer jag även att besöka. Det ska bli så spännande. 
 
Det som pirrar lite extra är att jag ska träffa en av mina bloggvänner som bor i Helsingborg. Det är alltid spännande att träffa vänner som man bara haft en dialog med via nätet. Som jag tidigare nämnt är det spännande med nya möten.
 

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Spännande är det Johanna tro du ska träffa?, ja alltid skönt med ett nytt år och nya möjligheter, samt härligt att du hittat ett nytt fik =D
kramar

2013-01-02 23:26:35 http://myflowergirl.blogg.se
annelie esseus

Busy busy woman! Vad mycket kul du ska ha, det låter härligt!
Och du, där du är nu kommer våren tidigt!
Och visst är jag nöjd med min prestation, än håller gumman. ;)
Får se vad det blir imorgon, jag skulle vilka springa men det är så trist med löpande, undrar om det är barmark på mitt spår ännu....... ska kanske kolla det.

2013-01-03 20:31:38 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!