Svart lack där min statsdel avspeglar sig!

Publicerat 2013-11-01 21:29:52
 
Nu är det fredag vilken är min bästa dag i veckan. Jag har gjort en ett byte i mitt material från akryl till olja. Det ska bli riktigt spännande. Varför? Jo, färgerna blir klarare men färgen tar längre tid att torka. Från 20 minuter till två veckor. Jag har tid att vänta.
 
Bilden som jag visar här ovan är från veckans fotorunda. Jag gillar detaljer och jag tycker att den gav många perspektiv. Ett framlyse på en Fiat och en fastighet i Västra Hamnen speglar sig i lacken. Ni får tycka vad ni vill om bilden men jag känner mig glad över den. Ingen utställningsbild men men....
 
Imorgon är åter igen dax för ett bad i havet, Ridbersborgs kallbadhus...skönt!

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!