En promenad i Västra Hamnen

Publicerat 2013-09-01 15:31:07
 
 
Det finns fortfarande en tapper badare!
 

Blandat // 2 kommentarer




smultris

Vet du, den är bilden är så jävla bra att jag har svårt att uttrycka mig... Den är som ett sånt där kort ifrån 40-50-talet. De mättade färgerna i kombination med kvinnan och hennes pose... Ja det är något med fotot som faktiskt gör mig lite förtrollad av det jag ser.

Ibland älskar jag att vara fotograf och kunna få så här starka känslor av en bild samtidigt så är det jobbigt för folk som inte har bildseendet kan inte alls förstå den starka känslan jag kan få av en bild... är du med på hur jag menar?

2013-09-04 14:58:04 http://www.smultris.se
Lena Rollmar

Tack snälla du! Jag förstår vad du menar. Den här bilden tog jag i farten med min mobil därför jag vill inte utsätta kvinna på bilden för någon form av kränkning. Syften var att fånga tillfället. Trots att det gick snabbt så fick jag till skärpan.

2013-09-04 19:47:36 http://rollmar.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!